ОБМІН

Якщо під час приймання товару Ви виявили брак або механічні пошкодження, Вам необхідно зв'язатися з менеджером і надати фото, що підтверджують брак. Претензії за якістю і кількістю товару приймаються протягом 14 календарних днів з моменту передачі товару покупцеві.


Ми зробимо заміну бракованого товару, в разі якщо брак є ​​заводським (брак виробника), або виник з нашої вини.


Використані витратні матеріали, т.е. видрукувані (наприклад кераміка, футболки і т.п.), поверненню по браку і обміну не підлягають. У разі відсутності претензій протягом зазначеного терміну - сторони домовилися вважати товар прийнятим за якістю і кількістю.

Гарантія передбачає безкоштовну заміну запчастин з виявленим заводським браком (НЕ комплектуючих, які відпрацювали свій ресурс) і виконання ремонтних робіт протягом гарантійного терміну.


Продавець не несе відповідальності за упущені вигоди, витрати, понесені у зв'язку з необхідністю тимчасової заміни обладнання, втрату даних та / або інші прямі і непрямі збитки, нанесені в результаті дефекту (відмови) придбаного обладнання. Термін ремонту (усунення недоліків товару) може досягати 15-20 днів.


Транспортування несправного обладнання до сервісного центру здійснюється за попереднім погодженням обох сторін.

Зворотні посилки прохання надсилати за адресами, від яких вони приїхали:


Одеса -НП№1 Федоров Валерій Миколайович +38099 248-09-88


Київ-НП№183   НП№298 (до 30кг)

Самойленко Ігор Анатолійович +38068 623-23-71


Заявка на обмін або повернення товару